Archief foto's

Post hier je feedback of suggesties over de site of het forum. Hier worden ook verantwoordingen en mededelingen van het beheer gepost.

Moderators: Daniel, heron

Post Reply
Peter Bakema
500 posts
500 posts
Posts: 652
Joined: 16 Jul 2004, 00:44
Location: Luxembourg/Lëtzeburg

Archief foto's

Post by Peter Bakema »

[Website update] Archieffoto's
27-08-2006 - In de nieuwe rubriek "archieffoto's" staan foto's van de vroegere jaren van eelde. Het gaat hier om foto's van voor Eelde interessante toestellen die in de 20ste eeuw zijn gemaakt zijn door (ex-) GEAS leden.

Omdat deze foto's van voor het digitale tijdperk zijn, zullen zij niet de hoogwaardige kwaliteit hebben als onze digitale foto's van tegenwoordig.

Foto's kunnen via de bekende kanalen worden aangeleverd. Minimaal formaat is 800 x 600.
Peter Bakema
500 posts
500 posts
Posts: 652
Joined: 16 Jul 2004, 00:44
Location: Luxembourg/Lëtzeburg

Post by Peter Bakema »

Met dank aan Berend de Vries zijn er vandaag een aantal erg unieke plaatjes uit de jaren zestig toegevoegd, onderandere van Sovjet-helikopters op weg naar de salon in Le Bourget!
hosemann
2500 posts
2500 posts
Posts: 4824
Joined: 24 Jul 2004, 11:04
Location: Haren

Re: Archief foto's

Post by hosemann »

Geinig.... weet ik nu ook weer wanneer ik hier voor het eerst aan het werk kwam. Ik werd ingezet om de Khors Air Ilyushin mee te helpen beladen met fruit voor de Oekraïne. 16-12-1993 is dus mijn officiële startdatum op GAE.
Peter Bakema
500 posts
500 posts
Posts: 652
Joined: 16 Jul 2004, 00:44
Location: Luxembourg/Lëtzeburg

Post by Peter Bakema »

... en inmiddels over de 100 archieffoto's geplaatst! Bijdragen zijn trouwens nog steeds welkom op contactinfo [at] geas-web [punt] nl

Peter
heron
Moderator
Moderator
Posts: 4066
Joined: 06 Oct 2004, 23:00
Location: Westerbork
Contact:

Re: Archief foto's

Post by heron »

Ondertussen zijn er al veel meer foto's bijgeplaatst in het Eelde archief, maar is daar geen update-mail van verschenen. Ondertussen staan er 372 foto's in het archief!
Post Reply