Voorstelforum

Post hier je feedback of suggesties over de site of het forum. Hier worden ook verantwoordingen en mededelingen van het beheer gepost.

Moderators: Daniel, heron

Post Reply
Jorrit
new
new
Posts: 7
Joined: 29 May 2012, 16:22
Location: Peize

Voorstelforum

Post by Jorrit »

Hallo spotters!

Sinds een tijdje draai ik hier mee op het GEAS forum en het bevalt me heel goed! Leuk dat zo'n clubje er is. Maar toen ik rond begon te kijken kende ik niemand. Een paar mensen ben ik tegengekomen op het echte Eelde, maar voor de rest vind ik het moeilijk om er achter te komen wie iemand is vanwege zijn nickname.

Misschien is het dus leuk om een 'voorstelforum' te maken? Dit hebben ze ook op veel andere fora. Hierin kun je jezelf in een post voorstellen, wie je bent maar ook wat voor banden je met de echte luchtvaart hebt. Misschien zijn er dan ook wel veel piloten op het forum dat je eigenlijk niet wist. Of is er een oude Hunter Hawker piloot, of een havenmeester etc.

Wat vinden jullie hiervan? Of is dit totaal geen proper idee?

Graag jullie reacties!

Groeten van Jorrit.
Hendrik Cazemier
2500 posts
2500 posts
Posts: 3383
Joined: 08 Jul 2004, 10:34
Location: Eelde

Re: Voorstelforum

Post by Hendrik Cazemier »

Goed plan! Ik zie de laatste tijd zo veel nieuwe namen op het forum dat ik ook wel een beetje nieuwsgierig ben.

In het najaar hebben we ook weer een aantal verenigingsavonden, ik heb er geen bezwaar tegen als de (nieuwe) forumleden daarbij ook aanwezig zijn.
geerten51
250 posts
250 posts
Posts: 258
Joined: 30 Mar 2012, 19:36

Re: Voorstelforum

Post by geerten51 »

Ik vind het ook een erg leuk en goed idee.

Ja.Ik weet niet waar je aan moet voldoen om daar heen te mogen/met hoeveel personen.
Het klinkt tevens wel erg gezellig
En ik zit ook weer met vervoer :cry:
Post Reply